Saturday, January 7, 2012

last day Of Free call..


assaLamualaikum...maLam ni ingat dapat bergaYut ngn awk lame2 sebab malam ini dah tamat panggilan percuma...last2 awak ikut abah awak pergi dengar ceramah...takkan saya nak halang kan...yang mana lebih penting awak patut la buat...saya just nak sembang kosong saja dengan awak..yelah 7 hari dapat bonus n tujuh hari tula saya call awak tapi tak pernah bosan pun..awak dan saya ada banyak modal nak bercerita..untungla..kalau tak,tak seronok la kalau call tak tahu nak cakap apa kan...saya yak adala sedih sangat...biasa2 saja...tak puas nak bersembang dengan awak ni..:-)






other story...

maLam nie aku seronok duk tengok bola..kelantan lawan negeri sembilan..tapi kelantan kalah lar...aku semangat sokong...nak buat macam mana...awak la over confident sangat cakap kelantan menang..kan dah kalah..hehe...awak pulak yang dipersalahkan...guraw jer...pelik kan tiba2 jer aku jadi sokong kelantan...fulamak!!kalau nak tahu dulu aku anti giler beb!sebut jer nama kelantan memang aku geram..sekarang hati aku tibe2 rase macam nak sokong jer kelantan ni...pelik kan..kan2..alah!tak payah nak pelik...buat hati orang kelantan kan..automatik la jadi sokong kelantan..aku dah agak dah mesti aku akan jadi tak anti dah dengan kelantan lepas kenal dia..tengok,,kan dah betol...bagos la tue...ada hikmah aku kenal dia..daripada aku anti kelantan jadi tak anti..kalu semua orang yang anti kelantan dipertemukan dengan orang kelantan mesti tak ada yang anti daH Dengan kelantan..betol x..hihi..sekarang ni teruja pun ada bile dengan perkataan 'kelantan'..kik3...malu2...ego dah hilang..pape pun aku bersyukur kenal dengan dia...harap sangat dia boleh jadi imam untuk aku dan anak2 nanti...aku yang selalu menyanyangimu:-)


No comments:

Post a Comment