Tuesday, January 31, 2012

CeleBrate besDay ketua kelas(^_^)





assAlamualaikum...tengah free2 ni aKu nak amBik mase la naK tulis saL samButan besday liyas seMalam...kitaoraNg raNcang senyap2 nak wat suprise kat dia sebagai menghargai jasa 3 sem jadi ketua kelas aqsa b ni..pastu seMalam pogRam berjaLan seperti yang di rancang lar..kitaorang samBut dekat student mall unisza..

    lepas seMua budak puan berkumpul dekat sane ur siBuk ar ni duk pakat meseg budak laki sebab tak naMpak batang hidung poM lagi...tungu punya tunggu datang jugak diaorang...pastu semua kalot bila liyas datang...mula2 tue semua pakat jadi blur pelik jugak...tak de sorang pom yang wish ke ape..,liyas perasan dah dak laki duk standby tepung ur...sengih2 jer dia..pastu kitaorang nyanyi lagu besDay dekat dia..pastu aku nga asmah pulak sibuk nak pasang lilin dekat kereta..pasaNg lilin pom satu hal kena tudung2 kek sebab angin kuat sangat...pastu kitaorang bawak la kek dekat liyas...n then abes dah la criter bab ni..

     pastu tiba masa untuk makan la..apa lagi budak2 ni berebut2 la nak g ambik makanan..semUa duk tolak menolak masa nak ambik bihun tue..saMpai ade yanG jatoh tunGang langang..masa duk berebut2 tu bekas bihun pulak tercaMpak saMpai kat pokdok pengawal.jaUh giler..pastu geng2 pokguard ape lagi makan la bihun tue..kitaorang semua pakat nangis..paling kuat sekali nisah..dia meraung2 dah macam histeria.haha..nak di jadikan cerita..daHal xde pun semua tue:-)

     pastu perkara wajib yang mesti dilakukan ialah tangkap gambar..jeng2...seMua suka bergambar nk wat kenangan la kan dengan budak2 kelas ni...yang aku tak tahannye nisah n kauthar xpernah miss satu keping gambar pun..suka mencelah..mereka berdua ni meMang suka giler lah bergambar...aku biasa2 jer kot..hehe..taPi siyes aku nak caKap kat sini meMang aku sYukur giler dapat duduk kelas aqsa b ey..,meMang sporting giler ah awok2 nie..selalu wat event yang saNgat meriah yang wat aku tak boleh lupa...

      pastukan hasmah pulak g ambik tepung kat atas meja langsung dia g sapu kat muka nisah n kauthar...[skema]..aku sempat lari..pastu dok kejar2 lar semua nak sapu tepung dekat aku..aku geli sebab ambik dekat atas meja...tu yang aku lari..kalu tak aku gi tahan jer muka aku depan dorank nak suh sapu..aku kan suka tepung..hehe..tambah pulak baunya.,.hmmm harumnyer..hak3..

   dekat pukul 12 jugak lar semua bersurai pergi ke blok masing2...taMat:-)

No comments:

Post a Comment