Sunday, January 8, 2012

sakit hati weh!!!:-(

assalamualaikum....hmmm..mengeluh dulu sebelum start menulis entri ni...memang patut mengeluh pun...aduh...tak tahu nak kate macam mane...aku nak tanya la cikit...apa perasaan korang kalau boyfriend or girlfriend korang duk contact orang lain..ada perasaan tertekan jugak kan...nak marah la..memang patut pun nak marah...kita dah sayang dia lebih dari segalanya...tapi dia main dengan orang lain kat belakang!!sape yang tak sedih???cuba cakap...hmm confirmm semua sedih..menipu benar la kalau tak sedih....
       aku tengah tension giler lar malam nie...tuhan nak bagi juga petunjuk dekat aku malam ni...ada perempuan call dia...nasib baik aku tengok jugak phone dia...huh!tuhan jer yang tahu perasaan aku malam ini...ya allah kuatkan lah hati hamba mu malam ni ya allah...aku mohon...:-(memang tak salah kalau nak kawan ngan kawan perempuan sekalipun...tapi orang perempuan kan..paham2 jela macam mane,,kuat jeles...cemBuru buta...kalau dia nak kawan or contact belakang kite xpela kan..sebab kita tak tahu,,,tapi bila dah kantoi memang bengang tahap giler la...
          aku letakkan sepenuh kepercayaan aku pada dia selama nie...tapi ni yang dia balas dekat aku..hhhm....nie yang aku serabut giler dapat pakwe yang ada rupa nie..memang lar semua ada rupa kan...kat cini aku nak kata yang dia tue boleh tahan handsome la...not bad...aku tahu kalau orang handsome mesti ramai perempuan minat dan dia sendiri pun nak menggatal sana sini la...adoi...geram saja nak cari yang hodoh2 jer...tapi dia yang hadir dalam hidup aku dulu...aku kena tahan lah semua nie..jeles pun jeles lah..yang penting jangan tinggalkan aku...ingat dia jer ker boleh pesan kat aku kalu aku tinggal dia,dia tak kan tinggal aku..maknanya kat sini dia nak balas dendam la konon...aku pun sama la..kalau tinggal aku,aku pun memang tak kan lepas la...
           tolong ya allah...aku sedih giler malam nie...tak tahu nak mengadu dekat sape..nak menangis kan ade member2 roomate kat dalam bilik...aku tahan je nie....tapi aku rase lepas ni aku lepaskan jugak la tangisan ni...biar bagi lega...:-(

No comments:

Post a Comment