Friday, January 20, 2012

teRbuka uitm...

20/1/2012 mase tarikh ni aku nGn budak2 pingpong ade tournament kat uitm cenDering...saJE jer join coz nak panaS kan badaN...baru rase aDe suasana lawan gini...mula2 tue ingt ke lawaN budak u lain jer...bile saMpai saNe tengok2 lawaN org2 kaMpung rupenye...yang lucunya aku seNdiri puN kena lawan dua orang paKcik...tua2 diaorang poM hebat wei...tak leh panDANG sebelah mata..yelah diaorang banYak pengaLaman..dah berapa tahun main dari muda samPai tua...teaM puan pulak just budaK unisza jer..yang laiN semua laKi..memang sahut cabaraN ar ginim!
      turN aku lawaN pulak tak dan apa2 aku dah gelak2 dah sebab tengok orang tua akan lawan dengan aku..haha..lawaK2..pastu oraNg tengok peLik ar tibe2 jer puan kena maiN..macaM orang femes pulak aku pihak2 penganjur duk tangkap2 gaMbar aku...akU malu pom ada seBenarnya..hehe..tapi wat2 tak nampak jer..hihi..koya ar mase tuh!mase gaMe yang kedua tue aku maiN ok sikit..asyik smash jer pokcik tue..maiN biasa jer dengAN aku..dia tak mahU maIn hebat2 sangat..yalah main dengan puan kaN...papE POM ade gok penGalaman lawan orang2 tua....
     yanG tak tahannya pakcik yang baWak aku g uitm seMalam ayah kepada asyaari samSUdin rupenye...pemain bola gaNung...patot ye duk cerita yang Anak dia pemain bola...aku ingat kan saPe la..xleh jumPa anak juMpa ayah pun jadi...haha...lepas taHu dia ayah asyaari terus wat baIk2 jer ngan driver vaN tue...last2 ye kaTe anak dia dah kaWen..melepas aku:-)

No comments:

Post a Comment