Thursday, January 12, 2012

seMakin kuaT cintaku buatmu....(^_*)

assalamualaikum...aku rasa sangat terharu hari nie sebab dapat satu suprise daripada kawan2 dan "someone special"...dia yang plan semua ni nak suruh sambut besday aku...dia beli kek besar~...terharu giler la wei...nak dijadikan cerita mula2 tue dia call nisah nak plan la ni konon...tapi nisah demam xdapat datang nak ambik kek..last2 dia call asmah..masa dia call tu kitaorang duduk kat bendahari...aku punya la xsedap hati mase dengar asmah duk sembang dengan someone kat dalam telepon...aku macam pernah dengar jer suara tu...memang pandai giler la diaorang plan...
  
              pastu petang td asmah call aku suruh turun bilik kauthar...katenye urgent...aku malas gile nak turun sebab baru bangun tidow..lambat jugak la aku turun sebab aku geram banyak sangat syarat..kena pakai tudung la apa la...aku jadi pelik..selalu tak macam tu pom..yang lucunya sampai berasap dah kek aku sebab lilin dah habis..haha...masa aku turun tu aku buka pintu pastu bunyi cam ada sesuatu jer dalam loker.,..aku terus la buka loker...diorang pun nyanyi la lagu besday..aku terharu wei...aku ingat kan kek diaorang yang beli...aku pelik dah tengok tulisan atas kek tu cakap"love untill the heaven"...aku syak dah sikit2 mase tue...tanya diaorang dia tak ngaku..last2 cakap z yang plan...memang aku rase nak nangis jer..yer la dapat suprise dari orang yang kita sayang kan..hehe...pastu budak ni rakam video...aku memang tak perasan mula2 tue...pas makan kek tue kitaorang tengok la video 2..memang lawak giler...ntah pape...yang kesiannye lame giler dorank duk tunggu aku dalam loker tue...haha...
       
            pastu aku ingat balik patotla zaki suruh aku tulis nama samaran aku dekat kertas semalam,..pastu tulis kata2 yang paling bermakna untuk dia...aku pun tulis la love untill the heaven tue...last2 dia nak tulis dekat kek tu rupenya..memang sweet la awak...awak betol2 menghargai saya,..memang aku dah jadi semakin sayang giler lah dekat dia...bukan senang wei nak dapat orang romantik macam tu...aku bersyukur sebab ada dia...dia betol2 menyanyangi aku...aku yakin itu semua...kalaw tak tak adalah dia buat macam2 kat aku...suprise gitu...






         satu jer aku harap sekarang...aku berdoa pada tuhan agar Dia kekalkan hubungan aku dengan dia sampai bila2...aku tak sanggup berpisah dengan dia...aku harap inilah cinta terakhir aku...penuh pengharapan...aku tak mahu buang masa lagi bercinta saja2...last2 berakhir gitu saja...aku harap sangat dapat bersama dia...kawan2 tolong la doakan yer...hehe...peace...aku pom doakan korank dapat jodoh yang baik2 dan romantik...hmm pastu hari ni dia dah balik kampung dah..katanya nak datang cini lagi hari ahad nanti...hantar akak dia kuliah..tapi aku pun ada kuliah tak dapat keluar lah...tapi tengok la dulu kalau ada chance...ponteng kelas jangan sesekali la,.,hihi...love u syg,,,dan terima kasih buat semua yang terlibat...love u all.sekian
      >>>>>k inilah penaja utama kita...muhammad zaki bin awang...huhu...

No comments:

Post a Comment