Tuesday, January 31, 2012

khas buat bff jer..orang len jangan baca..hehe


ok assaLAmualaikum...ape khabar semua teman rapatku?kauthar,nisah dan asmah,,,ops!sorang lagi tertinggal..aha yusmira...hampir lupa...mesti semua tak bangun tidow lagi kan..hik3...aku sebenarnya saja2 nk tulis entri ni buat kamu semua..yerla aku takot nanti sibuk dengan final or keje2 lain sampai tak sempat nak tulis satu perkataan pun.
   
    tujuan utama aku tulis dekat sini ialah...nak mintak maaf lar kat kamu2 semua yer...aku sangat mengharapkan kemaafan daripada kamu semua kalau aku ade wat silap or wat terguris ati koranK...terutamanya kauthar,,sebab pernah wat mu nangis mase kat bukit tinggi tue...aku tak ada niat pom sebenarnya..tapi ye la kan mu kan cepat terguris...meMang kejam ar kan bg aku kalAU wat kawan sendiri meNangis sebab tingkah laku kita kan...memang masa tue aku rase diri aku nie tak berguna sangat ..hmmm... dah terlajak bergurau meMang xboleh tarih balik lagi dah..meMang aku harap sangat la kemaafan dari mu ni kauthar kalau mu ada follow blog aku ni...

         asmah dan nisah jugak aku nak mitak maf jugak kalau ada wat silap..memaNg..kita manusia memaNg xboleh lari dari wat silap kan..kalau pernah terasa tue tolong la mafkanyer..aku tahu kamu semua ni baik hati dan pemaaf..hihi

    pastukan siyes aku nak luah dekat sini ikhlas dari lubuk hati aku...aku bersyukur giler kenal dengan korank semua...aduh! nape sebak ni...hmm..meMang aku tak pernah rasa macam nie dengan kawan2 aku yang dulu...yerla dulu bukan selalu terlibat dengan aktiviti ape2...duk dalam kelas jer pom...xmacam sekarang selalu pergi jalan2..pergi jalan tu la banyak kenangan tercipta kan..kn2...betol tak...korang rase tak ape yang aku rase??:-)ye la kita kan suka cipta kenangan yang pelik2 yang tak pernah orang buat...ingt lagi kn?

     nanti bile dah habis diploma dan bawa haluan masing2 nak sambung belajar mesti dah susah nak jumpa kan...tapi tak pela aku akan usaha g jenguk2 korang nanti...bila aku dah ade kereta vios warna putih..hehe,,,pastu kamu semua janGAN  la lupa aku yer...walau berjauhan kirim lah meseg or surat..tak pom fb..kalau dapat belajar tempat sama lagi syukur la kan...boleh jumpa sokmo..taKot aku dapat sabah,asmah dapat serawak,nisah mesir.kauthar jordan...adoi memang tak bertemu lah...kononnya la kan...tapi tak tak pe ape2 pom kita berempat tetap besfrenz foreva ok!promise dengan aku..ok semua angKat jari kelingking sekarang,,kita promise:-Dlove u guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment