Saturday, December 31, 2011

boom!! 2012




saLam..hai...selaMat tahun baru kepada semua yer...moga tahun baru ni memberi kita seribu nikmat buat kita semua..d tahun baru ni jugak aku nk berusaha untuk buat pahala bnyak2..insyaAllah...bukan apa,aku dapat rase kan bile aku ingat allah hati aku jadi tenang sgt...siyes!xtipu sikit pom...hari ni jugak hari lahir aku yg ke21..awal2 lagi dah genap umur baru..nevamind la,.,harap boleh mematangkan diri memandangkan umur sudah meningkat ni..hihi..seMalam aku bahagia sangat coz banayak rezki masuk..aku dapat duit rm300,anting2 n nset blueberry..xkesah pom yg orang dah guna skalipom..yg penting aku hepi...huhu..rase gembira sangat...weh!aku hampir terlupa yang aku dapat bonus ari jadi...ok stop citu..nak g bersembang pulak..hoho

taHun baru ni mesti semua dah pasang azam baru kan?betol x?bagos la ade azam baru..boleh wat diri kite semangat cikit kan,,,huhuh...

No comments:

Post a Comment