Thursday, September 19, 2013

sah menjadi isteri


Tanggal 25 mac 2013,pada pukul 9.30 malam aku telah selamat diijab kabulkan dengan pasanganku..perasaan aku pada malam itu hanya Tuhan saja yang tahu.bercampur baur.tak pandai untuk aku ungkapkan.sekarang aku sudah bergelar isteri orang yang sah.hilang sudah angan yang berlegar di fikiran aku selama ini.

Biarlah aku menjadi yang solehah buat dirinya.biarlah aku menjadi penyejuk matanya.ketenangan dalam perhubungan barulah dirasai.Alhamdulillah tanda syukur kepada yang Esa kerana telah menyatukan kami.syukur kerana telah memenuhi hajat kami yang telah lama diminta..:)

Terkadang,ianya bagaikan sebuah mimpi yang hadir dalam lenaku.aku bergelar isteri.maka tanggungjawab aku adalah sebagai seorang isteri.tingkah laku perlu dijaga rapi.cukup berat,tapi ganjarannya amat besar.
Ku bersujud padaMu agar diberi kekuatan dan ketabahan kepada kami berdua andai ada badai yang datang melanda.akan kami tempuhi dengan tenang dan menganggap ia sebagai lorong-lorong ujian.kesabaran itu amat diperlukan.perkahwinan ini merupakan satu permulaan kehidupan baru.tapi ingatlah perkahwinan ini melengkapi percintaan..:)


entri yang terlambat di'publish'..:P

No comments:

Post a Comment