Saturday, September 21, 2013

blogger popular di MALAYSIA

assalamualaikum.lepas solat subuh je aku dah macam tak ada kerja lain selain buka facebook.alkisahnya terbaca la satu post friend kat facebook ni.duk cakap pasal blogger ter'femes' malaysia.setakat ni blogger yang aku tahu femes ni hanis zulaikha je.dan tak pernah follow blogger yang lebih femes daripada tu.nak tahu ke aku cakap pasal siapa?huhu orangnye cantik dan bijak.boleh tengok rupa dia dekat majalah 'dara',metro.utusan,dan macam2 lah.nama dia fatin liyana.nama blog pulak 'honeykoyuki'.ni la gambar dia.




sekali tengok dah macam selena gomez.start menulis blog tahun 2009.dah boleh jadi popular di antara blogger2 kat malaysia ni.nampak gaya blog dia macam menarik hati orang untuk follow sebab banyak gambar masa dia duduk dekat oversea.aku rasa dah berapa banyak income dia boleh dapat hasil daripada blog nya sendiri.untung la.he



kalau ada kawan2 yang masih belum kenal dia boleh la follow blog dia.aku dah baca separuh entri yang dia tulis.menarik.cuma kalau yang panjang-panjang aku tak berapa nak larat nak baca.he.pilih yang pendek-pendek je.jenuh nak memilih.aku bukan apa tolong promot kot2 ada lagi yang tak pernah baca pun blog dia ni.aku promot ni sebab aku tertarik la.sekian.

blogger pujaan ramai:http://honeykoyuki.blogspot.com/p/contact-me.html

No comments:

Post a Comment