Wednesday, December 12, 2012

luahan dipagi hari

assalamualaikum dan selamat pagi semua sekali..:)masih sempat curi sedikit masa untuk meluahkan isi hati yang tengah sarat.sarat la sangat kan.walaupun petang ni ada test untuk  subject yang boleh dikatakan killer jugak lah.

macam biasalah, bila hampir nak final tekanan akan dirasai. dan semakin hari akan ada bertambah lagi tekanan baru.masyaAllah.tetapi aku tetap buat lagak macam biasa.semacam diri ni kuat dan takda apa-apa masalah.then bila nak final jugak jadi celaru.luaran nampak ok.dalaman ni sarat sungguh.orang tak senyum pun terasa.orang buat muka badmood pun terasa.pada masa sama aku terfikir.dia tak suka dengan aku kah?bosan berkawan kah?atau macam2 lagi lah.tapi bersangka baik lebih baik.think positive.ok jangan sedih-sedih.Allah kan ada..:)memang aku akui aku cukup mudah tersinggung.itu kelemahan aku.

setakat assigment dan test yang ada boleh handle lagi.tapi bila dah ada masalah lain datang aku jadi tak keruan.jadi banyak berfikir.dan macam2 lagi lah..tapi so far tak sampai tahap kritikal lagi.masih boleh handle.anggap lah sebagai satu cobaan hidup buat aku.untuk lebih mematangkan aku.menjadikan aku lebih sabar dan kuat!macam tiger!huhu jomlah kita tengok gambar pemandangan yang cantik dulu.boleh jugak hilangkan stress..hehe.cantik kan

. dan ini saya tuju lagu buat kawan-kawan sekalian.
agak2 dekat mana ni erk?sy sendiri pun tak tahu.main upload jer.lepas final kita pakat g!
kan elok walaupun tengah stress boleh stay macam biasa.boleh senyum dan berguraw.haa ni pasti akan dapat mengurangkan stress.tapi payah jugak kan.tapi boleh dicuba kan.saya boleh!buktikan kemampuan..tibe2 nak over!:P

No comments:

Post a Comment