Thursday, May 3, 2012

masa ibarat pedang(^_*)

pejam celik pejam celik dah sepuluh hari aku merantau kat negeri orang ni...huhu..perak darul ridzuan..saat ini aku berjauhan dengan ayah aku dan adik beradik kat rumah di besut terengganu..kadang2 rasa jugak teringat dekat rumah..tapi nak buat macam kan...hanya sabar yang aku mampu...

.hari2 mengadap muka anak sedara aku yang comel sorang ni...nur damia..budak kecik ni pantang aku buka laptop,ada je dia datang kacau...kecik2 dah pandai nak main laptop..baru nak masuk dua tahun..kadang2 aku tergelak sendirian tengok telatah kanak2...rindu nak balik ke zaman kanak2..hehe..

dan masa cuti2 panjang macam ni serious aku rindu dekat kawan-kawan seperjuangan dulu...student2 diploma alquran dan assunnah..dan kawan2 yang rapat dengan aku tak kira dari bidang apa pun..rindu saat2 keluar bersama kawan,lepak2 kat bawah blok M sambil makan dadih..huhu..pergi jalan2 kat tasik kenyir,dan gurau senda serta lawak2 jenaka dalam kelas mahupun di luar kelas...dan tak lupe juga team pingpong unisza yang selama  ni berjuang habis habisan untuk menghadapi pihak lawan..dah 3 tahun kita bersama dekat unisza tu..dah macam2 kenangan kita cipta dan bawa balik dari jauh kan?memang tak dapat dilupakan lah...

bulan julai akan datang pula insyaAllah team pingpong akan terbang ke uthm johor untuk menghadapi tournament sukan MASUM fasa 2 yang akan berlangsung selama  4/5 hari lebih kurang..harap2 dapat buat kejutan lebih hebat lagi macam liga ipt bulan lepas..walaupun bergu wanita tersingkir lebih awal...aku seronok sebab berpeluang mewakili universiti..boleh kenal kenalan dari universiti2 lain...sekarang ni tengah kamcim dengan 'dak' pingpong umt,usim dan upsi...tapi yang paling kamcim dengan umt la..tapi aku ada dengar2 desas desus mengatakan sape2 yang dah habis belajar tak boleh nak ambik bahagian walaupun tak graduate lagi...harap semua tu tak betul..mungkin kali ni last aku ambik bahagian...huhu...

p/s:harap dapat belajar bersama lagi ngan member2 dulu...insyaallah kalau ada rezeki:-)mudah mudahan!


::thank you allah untuk pertemuan ini...(U_U)

No comments:

Post a Comment