Monday, March 12, 2012

taMat dah...

alhamdulillah hari ni aku tamat belajar dengan jayanya..huhuh..raSe lega sangat2 sampai tak tahu nak kate macam mane lagi..tiga tahun rase macam sekejap jer...pejam celik pejam celik dah abes diploma hari ni..pastu keja tunggu result jelah tinggal lagi..harap2 semua lulus..amin ya allah...

     sebab final exam yang aku tempuhi inilah aku tak dapat ikut pergi johor..abang aku selamat diijab kabulkan semalam..semakin bertambah la kakak ipar aku..huhu...aku dah tak sabar pulak rase nak balik rumah..rindu rumah sangat2...huh!dah berapa bulan tak balik nie...harap baik2 saja keadaaN rumah aku tuh!...:-)

      bila dah habes final ni semua pakat duk merancang macam2 program la...nak pergi situ sini..aku jerla tak dapat join sebab ade urusaN kat umah..17 hari bulan nanti rumah aku ade kenduri pulak..lepas tu datang asrama balik sebab nak ambik barang..rasenya xmuat kereta aku nak bawak balik semua...lepas bawak balik barang datang cini lagi coz ade training pingpong...untuk liga ipt bulan empat nanti..xsabar betol nak pergi saNe...ade agenda yang aku sedang rancang..hehe...

        lepas semua dah settle aku nak bebas sebebasnya...nak rehat dekat umah pastu baru pergi perak pulak..keje sebagai baby sitter...huhu..mengasuh anak sedara sendiri jer...sajer tolong2 kakak aku...Hari ni aku rase bahgia sangat..rase nak melompat2 jer bila dah abis belajar..inilah saat yang aku tunggu2 selama ni...aku bersyukur sangat sebab aku diberi kesempatan untuk meNamatkan diploma alquran dan as sunnah....pasni saMbung degree pulak,,ingat nak sambung unisza ni jer..aku sayang nk tinggal unisza tercinta ni...:-)bubye unisza!!mmmuaaxx..

No comments:

Post a Comment