Thursday, March 8, 2012

aku keliru

saLam...hari ni setelah sekian lame aku tak update blog ni aku nak tanya pendapat koran apa perasaan koran kalau ex bf/gf masih lagi duk contact2?rasa macam mana sedangkan dalam masa yang sama kamu dah punya teman baru...patut melayan ke or buat tak tahu jer..??


   aku masih lagi confius untuk apa dia masih lagi duk contact2 aku sapa sekarang..aku tak paham..jangan pulak nak ajak aku balik dengan dia lagi..aku memang tak kan buat semua tue..sebab sekarang ni hati aku dah dimiliki oleh orang lain...orang yang betol2 memahami kesibukan aku sebagai pelajar...sekarang ni pulak tengah berhadapan dengan final exam..dulu aku pernah sayang dia sangat2 tapi tergamak sekali dia kecewakan aku dan tinggal aku..aku tak tahu macam mana lagi nak explain kat dia apa yang aku rase time tu..padahal kita gaduh bukan sebab benda2 yang rumit sangat pun untuk diselesaikan..tapi awak tak fikir panjang terus keluarkan perkataan "clash" dekat saya..ok saya terima...lagipun kita tak serasi...pastu saya doa biar awak dapat orang yang awak inginkan..yg menepati ciri2 yang awak nak..tapi sekarang contact saya bagaikan masih lagi mengharapkan sesuatu daripada saya...huh!apa yg awak nak sebenarnya???

     disebabkan meseg yang awak anta,saya gaduh dengan 'dia'...saya dah tak tahu nak kata macam mana dekat dia..saya nak mintak kawan dengan awk pun dia tak bagi apatah lagi nak meseg2...aku sebenarnya bukannya suka sangat bila jadi macam ni..mentang2 ada 'dia' dah tak boleh contact kawan2 lama..padahal dulu kita kawan...dan bila dah jadi kawan selama2nya kita akan berkawan..xboleh ke nak tanya khbar...aku jadi tak paham bila terikat dengan seseorang...cube fikir secara logik apa tanggapan kawan2 kita dekat kita...dulu ok jer kita contact2 dia pastu tibe2 nak buat sombong..pastu tak pasal2  akan hilang seorang demi seorang kawan kita...lame2 cuma tinggal sorang2 tanpa kawan,,macam tue ke??aku bukan nya tak boleh buat apa yang dia nak...tak contact sapa2 selain dia..masalahnya aku jadi terfikir2 dekat kawan aku..tak kan sebab dah ade dia aku xboleh nak kawan dengan sapa2 lagi..pastu bila clash baru aku boleh layan balik kawan aku tu...baru terhegeh2 nak cari kawan...pikir la sendiri..aku just luahkan ape yang aku rase...:-)



p/s:>>aku bukannya sape2 untuk hidup hanya ada kamu..aku juga perlukan kawan2 untuk membuatkan hidup aku lebih lengkap!!

No comments:

Post a Comment