Tuesday, October 8, 2013

SLOT AKASIA-NORA ELENA-







SALAM.sekarang ni tiba masa untuk aku melayan story yang boleh dikatakan telah lama tamat tempoh. sememangnya aku seorang yang agak ketinggalan lah.cerita ni dah bertahun di tayangkan,tapi aku baru terhegeh-hegeh nak tengok.cerita ni di adaptasi dari sebuah novel yang aku sendiri memang tak tahu apa tajuknye.selalu ketinggalan!by the way,ketinggalan tengok cerita no hal lah kan.


tengok episod pertama membuatkan aku tertarik untuk pergi kepada episod seterusnya.dan cerita ni memang menarik pada pandangan aku.bukan sebab kehenseman hero dan kecantikan heroinnya.tapi jalan cerita yang cukup menyentuh jiwa aku.sedih sebab elena tak jadi melangsungkan perkahwinannya dengan id.lepas tu Seth merelakan dirinya untuk menggantikan tempat id bagi menutup malu keluarga elena.dan sekarang ni aku baru sahaja menonton episod yang ke lapan.agak lambat di situ.

'nora elena' ni bukan sahaja menarik minat para wanita untuk menontonnya malah ada juga kaum lelaki yang tergila-gila akan cerita ni.termasuk husband aku sendiri.mungkin hero dan heroin nya sedap di pandang.huhusekian sahaja untuk malam ni.mahu sambung nonton ni..:)

No comments:

Post a Comment