Wednesday, February 29, 2012

aku tgh eMosi..sori...

salam...sebenarnya malam ni kelas aku ada wat bbQ...tapi aku xpergi sebab aku penat giler balik dari gym td...yela main penat2 xkan nak pergi kot..nanti xde mood pulak,.aku kalau letih memang xde mood...tambah pulak maLam ade masalah cikit...kawan aku yang meseg citer dekat aku..tapi tibe2 aku jadi emosi malam ni...padahal takde kaitan ngan aku sangat pum..tapi aku kesal dengan sikap orang disekeliling.. aku tak delah baiK sangat tapi aku tak paham ape motif sebenar diorang ni buat macam nie..

     dah la dekat nak periksa final...dah nak tamat blajar tiba2 timbul konflik yang ntah pape ni..huh!aku takdelah geram mane..huhu...pastu "pacar"aku pulak yang jadi mangsa tempat aku lepaskan geram aku ni...tadi dia tepon aku..dia bagi nasihat ape ntah dekat aku...pastu tibe2 aku melenting cakap2 kasar dengan dia...aduh!bersalah giler dengan dia malam ni...dengar suara dia tadi memang sayu giler lepas aku marah...maybe dia kaget kot aku tibe2 jadi emosi...dia baru bangun tidow pun still ingat aku pastu call tapi macam ni pulak aku layan dia...kesian betol...aku mintak maaf sangat2 lar..harap dia tak ambik hati sangat..dia kate maybe aku celaru sangat kot sampai jadi macam tu tadi...

      pastukan rase rugi pulak tak ikut pergi bbq tadi..xdapat nak kongsi masalah dan kongsi kesedihan dengan member2,,,tadi aku rase berat giler nak ikut...tak tahu baKpe...mesti ada hikmat disebaLik tu...tak nak bagi aku terteKan or terlebih emosi..huhu k lah gud nite la semua..dah lewat ni..tataaa...

No comments:

Post a Comment