Sunday, December 2, 2012

YEAH SAYA SUDAH GRADUAT!



Alhamdulillah selesai sudah majlis istiadat konvokesyen.baru dapat scroll untuk diploma.tak sabar nak tunggu konvo degree pulak.tadi kak dan ayah aku je yang dating tengok aku konvo.apapun syukur tak terhingga sebab diaorang boleh datang.


Majlis tadi takdelah begitu meriah.semalam majlis diaorang ada sultanah.tapi hari ni just NC unisza.erm tu pun kira ok la jugak..masa dalam dewan tadi aku asyik kena marah dengan pegawai je.buat barisan bengkok pun kena marah.lambat duduk pun kena marah.aiya semua tak kena.lepas majlis selesai pakat-pakat duk tangkap gambar dengan kawan.pastu terus keluar pergi makan dengan family besar.ehem2..mak dan ayah mertua pun ada sekali tadi.diorang bertiga aku pun bertiga.
Lepas siap2 makan terus balik hostel dan ayah aku pun pulang ke rumah..begitulah cerita untuk konvokesyen hari ni…smile!

No comments:

Post a Comment